Poslovanje

Vodenje poslovanja malih in srednjih podjetij
Aplikacija vsebuje materialno poslovanje (maloprodaja in veleprodaja), dokumentni sistem in avtomizacijo elektronskega plačilnega prometa. Celoten sistem je zgrajen modularno in v celoti prilagodljiv delu posameznega uporabnika. Primerna za trgovine, gostinstvo, storitvena podjetja, itd.

Mini


Cena nakupa licence
redna cena: 199 EUR + DDV
akcijska cena: 99 EUR + DDV

enouporabniška nemrežna verzija
ena poslovna enota
blagajniško poslovanje
materialno poslovanje
ponudbe, fakture (eRačuni)




Vzdrževanje (neobvezno)
9,90 EUR + DDV/mesec
0,5h brezplačne mesečne podpore

Osnovna verzija


Cena nakupa licence
redna cena: 399 EUR + DDV
akcijska cena: 199 EUR + DDV

večuporabniška mrežna verzija
več poslovnih enot
blagajniško poslovanje
materialno poslovanje
ponudbe, fakture (eRačuni, tujina)
likvidatura prejetih faktur
plačilni promet (banka)
elektronski arhiv dokumentov

Vzdrževanje (neobvezno)
29,90 EUR + DDV/mesec (1.lic.)
14,90 + DDV/mesec (dodatna lic.)
1h brezplačne mesečne podpore

modul Potni nalogi

redna cena: 99 EUR + DDV

kontrola časa z izdanimi računi
izračun km med destinacijami
načrt poti, zemljevid
elektronska mapa prilog
 

modul Glavna knjiga

redna cena: 450 EUR + DDV

prednastavljeni enotni kontni okvir
uvoz bančnih izpiskov
avtomatsko zapiranje
avtomatsko razknjiževanje iz PISa
prenosi

Rezervna kopija

9,90 EUR + DDV/mesec


1x tedensko avtomatsko arhiviranje podatkov na rezervno lokacijo

 

Rezervna kopija - replikacija

29,90 EUR + DDV/mesec
namestitev: 99 EUR + DDV

arhiviranje (replikacija) podatkov v realnem času na lokacijsko ločeno podatkovno bazo ter 1x tedenska izdelava rezervne kopije



Podrobnejši seznam opcij
  • prevzem materiala (prevzemni listi domačega trga)
  • prevzem materiala (prevzemni listi domačega trga in tujega trga, poslovne enote)
  • komisijski prevzemi in prodaja (zaloga po partnerjih, matičnih podjetjih)
  • dobavnice
  • izdaja ponudb, avansnih računov, faktur (domači trg)
  • izdaja ponudb, avansnih računov, faktur (EU in izven EU)
  • pregledi in analiza prodaje po poslovnih enotah, prodajalcih in ostalih kriterijih
  • obdobno fakturiranje in predloge mesečnih, trimesečnih, polletnih ali letnih faktur
  • naročila vašim dobaviteljem
  • vrednotenje zalog po različnih tipih cenitve (nabavne in prodajne cene)
  • normativi, kosovnice (sestavljeni artikli)
  • blago z rokom uporabnosti (prehrambena dejavnost)
  • deklaracije, hranilne vrednosti (prehrambena dejavnost) - avtomatsko kreiranje
  • blago s serijskimi številkami
  • pregled zalog in kartic blaga
  • obrat zaloge
  • avtomatsko kreiranje zapisnikov o spremembah cen
  • evidenca nabave in prodaje blaga
  • likvidatura prejetih faktur in elektronski arhiv (likvidacije, delilniki, priprava plačilnih nalogov)
  • kontrola prejetih predračunov brez računa
  • kartice dobaviteljev
  • knjiga prejetih računov
  • knjiženje prejetih plačil, odloženi prihodki
  • opomini, IOP obrazci
  • kartice kupcev
  • knjiga izdanih računov
  • POS (posebej prirejena aplikacija za izdajo maloprodajnih POS računov, črtne kode, touch)
  • blagajniški dnevniki
  • odpisi in kalo blaga
  • premiki in izdajnice blaga
  • inventura
  • kreiranje plačilnih paketov in pregledi nakazil
  • elektronska mapa dokumentov partnerjev in zaposlenih
  • eRačuni
  • povezava in izvoz podatkov v zunanje računovodske programe (Birokrat, Vasco, Datalab)
  • povezava s spletnimi trgovinami in zunanjimi aplikacijami

Mini in Osnovna licenca
Osnovna licenca

 

Min sistemske zahteve

Windows (backoffice/zaledna pisarna, POS davčna blagajna)
  • min Windows 7
  • min 2GB RAMa (priporočljivo 4GB)

Android (POS davčna blagajna)
  • Android 4+
  • ARMv7 Cortex-A series CPU
  • NEON Technology
  • GPU
Android tablični računalniki so primerni samo za izdajanje računov.
Akcijske cene veljajo do 31.12.2017

Cena vključuje namestitev programa preko spleta in 1x uvajanje. Cena ne vključuje prenosa podatkov iz tretjih programov ali vnosa osnovnih šifrantov ter oblikovanja izpisov.

Vzdrževanje programa je neobvezno in ga je možno skleniti le ob nakupu programa. Vzdrževanje vsebuje brezplačne nadgradnje, dodelave zakonskih sprememb in dostop do spletnih storitev (register pravnih oseb, register TRRjev in blokad) ter brezplačno podporo pri uporabi programa.

Prehod iz mini na osnovno licenco je možen v primeru sklenjenega vzdrževanja in z doplačilom razlike v ceni licence.

Odzivni čas med delavniki (pon-pet) v primeru vzdrževanja je 24h od časa prijave napake.

menijska struktura


osnovno okno


prevzemi


likvidatura prejetih faktur


fakture


plačilni nalogi


prenosi


osnovno okno


postavke


račun

© 2003-17 iNeta d.o.o. | Koroška cesta 31, SI-4000 Kranj | info@ineta.si | Pravno obvestilo
Powered by BravoCMS